آموزش نصب iOS 6 – نسخه نهایی و رسمی اپل
<-PostCategory-> // 14:41 - دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,

آموزش نصب iOS 6 – نسخه نهایی و رسمی اپل

iOS 6 نسحه جدید سیستم عامل اپل طبق وعده اپل منتشر شده است. تا قبل از این نسخه ی بتا و GM آن ارائه شده بود و بالاخره نسخه نهایی آن نیز منتشر شد. قبل از این در تورتک در مقاله ای به معرفی ویژگی های iOS6 پرداختیم و از طرفی در مقاله ای دیگر آموزش بروزرسانی به iOS6 نیز ارائه شد. اما لازم دیدیم با ارائه نسخه نهایی و رسمی باز هم این مطلب را جامع در اختیار مخاطبان تورتک قرار دهیم. ما در اینجا قصد داریم، آموزش نصب iOS 6 را برروی آی دیوایس ها به صورت مرحله به مرحله و تصویری ارائه دهیم.
دستگاه های سازگار با iOS 6 کدام اند؟
از میان آی دیوایس هایی که شرکت اپل آنها را برای عموم کاربران ارائه کرده است دستگاه های زیر با iOS 6 سازگار هستند.
  • آیفون 4S
  • آیفون 4
  • آیفون 3GS
  • آیپد جدید
  • آیپد 2
  • آیپاد تاچ نسل چهارم
اگر شما دارای یکی از دستگاه های فوق هستید ادامه مطلب را که آموزش نصب iOS 6 است، دنبال کنید.
چند نکته قبل از نصب
دوستان و علاقه مندان سیستم عامل اپل دقت داشته باشند که طبق گفته ی سیدیا برای iOS 6 جیلبریکی پایدار وجود ندارد. بنابراین اگر آی دیوایسی جیلبریک شده می خواهید صبر کنید تا جیلبریکی پایدار برای آن عرضه شود.
اگر آیفون آنلاک دارید که مشکلی وجود ندارد. اما اگر آیفونی لاک دارید و آن را آنلاک کرده اید اقدام به بروزرسانی نکنید زیرا دستگاه شما لاک شده و در شناسایی سیم کارت دچار مشکل خواهید شد.
آموزش نصب iOS 6
مرحله اول – برای شروع ابتدا باید آخرین نسخه نرم افزار مدیریت آی دیوایس، آیتونز را از سایت شرکت اپل دانلود کنید و سپس آن را نصب کنید.
مرحله دوم – در این مرحله باید فایل نصب سیستم عامل اپل با پسوند ipsw. را از لینک های زیر دانلود کنید. دقت کنید که iOS 6 را مطابق نوع آی دیوایس خود انتخاب کرده و دانلود کنید. در غیر اینصورت هنگام نصب یا پیغام خطا خواهید دید و یا اینکه در ادامه دچار مشکل خواهید شد.

مرحله سوم – پس از دانلود این سیستم عامل باید، آی دیوایس خود را به کامپیوترتان متصل کنید سپس نرم افزار آیتونز را باز کنید و منتظر بمانید این نرم افزار دستگاه شما را شناسایی کند. در اینجا می خواهیم از آی دیوایس یک نسخه پشتیبان بگیریم تا نسخه ای از اطلاعاتمان را داشته باشیم. پس برروی نام آی دیوایس خود راست کلیک کرده و گزینه Back Up را انتخاب کنید.

مرحله چهارم – در صفحه اصلی نرم افزار آیتونز (زبانه Summary) پس از گرفتن کلید Shift از روی صفحه کلید برروی دکمه Restore کلیک کنید. در مک کلید Shift همان Option است.

مرحله پنجم – پس از طی مرحله ی چهارم؛ آیتونز از شما جای فایل نصب را می خواهد. به این ترتیب باید به شاخه ای از کامپیوتر خود بروید که فایل نصب iOS 6 را ذخیره کرده اید و آن را انتخاب کنید.
پس از آن آیتونز ابتدا فایل نصب را خارج سازی می کند و مراحل نصب و بروزرسانی آی دیوایس شما را انجام خواهد داد. پس از اتمام نصب شما باید در آیتونز هنگام اتمام مراحل نصب ؛ انتخاب کنید که آیتونز نسخه پشتیبانی را که در مرحله سوم گرفته اید را برروی آی دیوایس تان نصب کند. به این ترتیب می توانید از سیستم عامل جدید اپل استفاده کنید و لذت ببرید.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->